Kaizan: AI Destekli Müşteri İlişkileri Yönetimi
Kaizan, Müşteri Başarı ekiplerinin gelirlerini artırmasına yardımcı olan bir Client Intelligence Platformudur. Bu web tabanlı uygulama, gelişmiş dil modelleri ve konuşma zekası kullanarak, görüşmelerden önemli görevleri ve eylemleri çıkararak müşteri başarı süreçlerini optimize eder. Kullanıcılar, tüm görüşmelerin özetlerini, sonraki adımları ve riskleri takip edebilir, böylece müşteri ilişkilerini daha etkili bir şekilde yönetebilirler.
Kaizan, ayrıca konuşulan konular hakkında içgörüler, duygu analizi ve müşteri portföyü üzerinde neler olup bittiğine dair tarafsız bir bakış açısı sunar. Müşteri başarı ekiplerinin müşterilerini daha iyi anlamalarına olanak tanır. Bunun yanı sıra, danışmanlık satışları için bir rehber ve müşteri zekasını iş dünyasında bir anahtar araç olarak keşfetmeyi içeren kaynaklar da sunmaktadır.